عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 45437
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



دوست دارم

 

 
 
 
 
من این شب زنده داری را دوست دارم . . .
من این پریشانی را دوست دارم . . .
بغض آسمان دلتنگی را دوست دارم . . .
گذشت و دلم عاشق شد ، بیشتر گذشت و دلم دیوانه ات شد من این دیوانگی را دوست دارم . . .
چه بگویم از دلم ، چه بگویم از این روزها ، هر چه بگویم ، این تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم . . .
بی قرارم ، ساختم با دوری ات ، نشستم به انتظار آمدنت ، من این انتظارها و بی قراریها را دوست دارم . . .
چونکه تو را دارم ، چون به عشق تو بی قرارم ، به عشق تو اینجا مثل یک پرنده ی گرفتارم
به عشق تو نشسته ام در برابر غروب ، این غروب را با تمام تلخی هایش دوست دارم . . .
من این نامهربانی هایت را دوست دارم ، هر چه سرد باشی با دلم ، من این سرمای وجودت را نیز دوست دارم
من این بی محبتی هایت را دوست دارم ، هر چه عذابم دهی ، من آزار و اذیتهایت را دوست دارم . . .
هر چه با دلم بازی کنی ، من این بازی را دوست دارم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت10:56---5 مهر 1391
هر وقت در خیانت و فریب دادن کسى موفق شدى،

به این فکرنکن که اون چقدر احمق بوده،



به این فکرکن که اون چقدر به تو اعتماد داشته ... !
پاسخ:واقعا


عزاخانه
ساعت21:47---26 مرداد 1391
سلام..........
ممنون ک سر زدید....
وبلاگ خیلی زیباییی دارین.......
طاعتتون قبول درگاه حق انشالله..
یا علی............


nika
ساعت22:51---8 مرداد 1391
غزلم اگر تو بسازی ام ، و نی‌ام اگر بنوازی ام

به نسیم یاد توراضی ام ، نه گلایه‌ای نه شکایتی

نه، مرا نبین ، رصدم نکن ، ونظربه خوب وبدم نکن

ز درت بیا و ردم نکن تو که از تبار کرامتی


مجتبي
ساعت21:06---6 مرداد 1391
سلام

[گل]
تو مثل رود سرشــاری میدانم /
دلـــــــــــــــــــت دریاســـــت میدانم/
پر از احساس بارانی و این زیباست میدانم/
در این ایام دعــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــایم كن /
كه قلبــــــــــــــــــت چشمه جوشــــــــان خوبی هاست میدانم


نيستيد ؟
اگه من نيام كه شما .....!!!
منتظرتونم [گل]


محمدجواد
ساعت18:54---3 مرداد 1391
چه عاشق می شوم وقتی که تنها می شوم با تو!
و چشمان تو را محو تماشا می شوم با تو!
تو را از چشم های من نهان کردند و می دانند
همین امروز و فردا باز پیدا می شوم با تو !


farzane
ساعت17:28---3 مرداد 1391
slm azizam mer30 k sar zadi bazam biya


nika
ساعت14:13---3 مرداد 1391
salam vaghan ghashange mrc khaste nabash iazizam

nika
ساعت14:13---3 مرداد 1391
سرم را شاید دیگران در نبودنت گرم کنند،ولی"دلم" را هرگز...

مجتبی
ساعت11:58---3 مرداد 1391
زندگی مانند یک سؤال چند گزینه ای است

گاهی این گزینه ها هستند که باعث سردرگمی شما می شوند

نه خود سؤال . . .

سلام
روزتون بخیر
ممنون از حضورت و شعر زیبات
منتظرتونم[گل]


مجتبي
ساعت18:27---2 مرداد 1391
دیدن روی گل و سیر چمن نیست بهار
به خدا بی رخ معشوق ، گناه است ! گناه !
آن بهار است كه بعد از شب جانسوز فراق
به هم آمیزد ناگه ... دو تبسم : دو نگاه !

سلام دوست عزيز
ممنون از حضورت
نتظرتم


مجتبي
ساعت18:26---2 مرداد 1391
دیدن روی گل و سیر چمن نیست بهار
به خدا بی رخ معشوق ، گناه است ! گناه !
آن بهار است كه بعد از شب جانسوز فراق
به هم آمیزد ناگه ... دو تبسم : دو نگاه !


سلام دوست عزيز
ممنون از حضورتون
منتظرتونم


مهدی
ساعت16:47---2 مرداد 1391
سلام مرسی اومدی اپت خیلی عالیه دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 2 / 5 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com